...háčkuju a háčkuju...

sobota, května 01, 2010

Tak tuhle dečku jsem právě dokončila. Nevím, jestli u nás zůstane, kamarádce se tolik líbila...



A srdíčkování - inspirována Helenkou, Šárkou a dalšími, oprášila jsem popisy na srdce a srdíčka a tady vidíte, jak se pomalu rysujou...



Ačkoliv mě ráno vzbudil déšť, teď u nás vykouklo sluníčko a vypadá to na krásnou sobotu. Tak ji přiji i vám.
Zdravím Helena

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Helčo, kdo umí, ten zkrátka umí a já neumím. Máš to opravdu moc hezké.
    Krásný víkend.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, moc děkuji za chválu, ale od tebe to sedí...každá umíme něco, ty užasně šiješ, já jsem při šití absolutní amatér, a to možná urážím amatéry.
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko, ta dečka je naprosto úžasná. Neměla bys prosím návod? pokud ano, moc prosím na mail 15hl@seznam.cz
    krásný jarní den :-) Helena z www.helena-liskova.blog.cz

    OdpovědětVymazat