...jehelníčky...

středa, srpna 04, 2010

Milé dámy,

dnes jsem dokončila tuhle sadu. Inspirovala jsem se na zahraničním blogu, jen jsem neháčkovala tolik barevně. To víte, jižní Amerika barvami jen hýří, naše evropské tvoření je přece jen trochu víc decentní.


Háčkovala jsem většinou ze zbytků přízí Beruška a Kitty (výrobce Toptex), polštářky jsou z bílé bavlny vyplněné dutým vláknem. Popis pochopitelně ráda poskytnu.





Přeju všem krásný letní večer, zdravím Helena

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Milá Helenko,jehelničky jsou úžasné.Krásná a dokonalá práce.
    Krásný podvečer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko jsou super !!!
    Jak říkáš, jemné a decentní. Tleskám :-)))
    Zdenka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helčo, jehelníčky se ti moc povedly. Jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Heli,
    nádherné jemné krásné barvy mě se líbí moooc!
    také moc tleskám!!!!
    pěkný večer P.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Heli.Čím ďalej, tým viacej začínám závidieť vám čo viete tak krásne hačkovať. Vytvárate tak nádherné kúsky! Ihelníčky sa mi veľmi páčia, mne pripadajú také veselé a milé.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Holky moje zlatý, moc vám děkuji za milá slova. Jsem ráda, že se vám líbí, budou to dárečky pro kamarádky a moji maminku, viděla ho tady a líbil se jí.
    Mějte krásný večer, moc vás zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  7. Heli,jsou moc hezké.Do takové krásy je škoda píchat špendlíky a jehličky...
    Knížku Rok v Provenci už mám půjčenou.Přeju krásný den.B.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenka, ihelnicky su nadherne!!vzdy po takejto krasnej praci mam chut chytit ten hacik a uhackovat nemozne...:) len nikdy mi to tak lahko nejde...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Helí ty jsou tak krásný.Moc hezky jsi je sladila i barevně.Jsou jak s cukru..Jehelníčky se budou líbit a určitě udělají velkou radost jako ten můj...Děkuji Ti za moc hezký a milý vzkazík u mne,Soňa

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Helenko,

    jehelníčky jsou parádní. Líbí se mi barvičky, také mám radši jednobarevné, než přeplácané barvy. Jsi moc šikovná.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Heli,
    ty jsou pěknýýý!!! mají krásné barvy hortenzií!! jako na Vašem novém úvodním obrázku!!
    (Heli, čekám, co ještě ukážete háčkovaného z pláže!! když jste jela na dovolenou, tak jsem Vám psala, že já tady budu háčkovat a přitom Vy jste na dovolené toho uháčkovala celou hromadu!!! :o)
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Blani, děkuji a ty špendlíky - proč ne, přece i u zašívání můžeme mít něco pěkného...
    Přeju pěkné počtení a pěkný den, H

    Zuzko, díky, děláš přece tak krásné věci a háček nepotřebuješ!
    Pěkný den, H

    OdpovědětVymazat
  13. Soni, děkuji! ten cukr, to si trefila, už jsem tady slyšela, že jsou jak cukrová vata :o)

    Evi, děkuji za pochválení. Jo, ty jehelničky byly: květ tmavě růžový, listečky světle zelené a zbytek tmavě zelený...hotový papoušek

    Krásný den moje milé, zdravím H.

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko,
    jehelníčky jsou překrásné! Mám ráda takovéhle jemné, decentní barvy.
    Jste moc šikovná!
    Pěkný den
    L.

    OdpovědětVymazat
  15. HELENKO ,TAKÉ MOC CHVÁLÍM .
    JEHELNÍČKY VYPADAJÍ KRÁSNĚ .VELICE PEČLIVÁ PRÁCE .JSTE ŠIKULKA .
    POHODOVÝ VEČER PŘEJI .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  16. jůůů - ty jsou kouzelný!!! Ty jsi Helenko šikula, moc se Ti povedli - opravdu nádhera! Velmi Tě zdravím a přeji pěkný večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Jaruško, moc děkuju! Tyhle kousky jsem dělala tento týden (káva a pár chvilek pod pergolou, žádná pláž), ale od moře ještě nějaký polotovar mám, jen ho dodělat.
    ...barvy hortenzií, krásně jste to napsala, děkuji a přeji příjemný večer H.

    Milá Lucie, moc vás tady vítám a děkuji za pochvalu. I vám přeju pohodový večer H

    OdpovědětVymazat
  18. Bohdanko, děkuji za pochvalu, zrovna tyhle kousky jsou možná jednodušší, než vypadají...

    Martinko, ráda tě tady vidím a ještě raději si čtu, že se ti jehelníčky líbí - jeden bude totiž pro tebe jako opožděný dáreček k svátku!
    Jen nevím, jestli ho stihnu zítra poslat, tak prosím vydrž!
    Příjemný večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Helííí, Ty jsi můj anděl viď. Nemáš si vůbec dělat starosti, strašně mne potěšilo že jsi si vůbec vzpomněla. Zase se tady celá červenám :o)) A jak se máte, co Terča a Adam, ještě plánujete nějakou dovolenku :o) Přeji pěkný večer, a zase jsi mě dostala :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, moc krásné jehelníčky jsi ušila i uháčkovala. Ty pastelové barvičky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  21. Marti, ti si milá! Na anděla jsem trochu těžká a mám taky hodně lidských, tedy špatných vlastností...
    Děkuji za optání, Terka je už měsíc v UK a ještě do konce září tam bude a Adam užívá prázdniny plnými doušky...Jedeme ještě na pár dní na Moravu, pokusím se víc napsat v mailu.
    Moc zdravím, často na vás myslím, jak se máte.
    Pa H.

    Jani, děkuji za pochvalu. Ty barvy měly být pro potěchu ženských očí, tak jsem se trefila a to je fajn.
    Krásný víkend, zdravím H

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné jehelníčky a v barvičkách, která mám ráda.
    Přeji hezký a pohodový víkend.
    Jitka

    OdpovědětVymazat