...losovalo se...

čtvrtek, května 05, 2011

a taky ještě trochu háčkovalo, to bych ani nebyla já :o)

Příjemný večer všem!

Nejdřív bych vám chtěla moc a moc poděkovat. Účast ve hře naprosto předčila mé očekávání. 35 z vás napsalo komentář. A jaký! Tolik krásných slov, tolik nádherných přání, mnohé jste mě rozplakaly... Velmi vám děkuji, slibovat se nemá, ale budu se snažit i v dalším roce!

A protože pytlíčky byly hotové raz dva, přidělala jsem k nim každé vylosované ještě srdíčko!


A tak tuhle malou soupravičku dostane Vladěnka http://wwwproradost.blogspot.com/


tuhle Emilka http://rexona-domov.blogspot.com/


a tu poslední Amelie http://auticekjenicek.blogspot.com/


Vylosované dámy prosím, aby mi na mail davidova.hela@gmail.com  poslaly svoje poštovní adresy.
Všem ostatním moc děkuji za účast a těším se na další blogové setkávání.
Mějte se moc krásně, zdravím.
Helena

You Might Also Like

28 komentářů

  1. Helenko, krásné dárečky!! Všem výhernkyním velká gratulace! A Tobě krásný máj.

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, dekuji za moznost zucastnit za soutee o krasne ceny a gratuluji vsem trem vylosovanym vitezkam. Hezky vikend, pa, monika.

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, tak to je krásná výhra. Holkám ze srdce moc gratuluji!!! Hezký večer. Peťa :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všem šťastným výherkyním gratuluji opravdu nádherná výhra.
    Krásný večer.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. juuu tolka krasa....vylosovanym babulam gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Liebe Helena,
    deine Häkelherzen sind wunderschön. Du hast eine sehr schöne Seite .

    Liebe Grüsse aus Frankfurt am Main
    Margot

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, mooooc děkuji! Udělala jsi mě velikou radost!
    Krásné dny Vlaďka :o) alias Veverka :o)))))))

    OdpovědětVymazat
  8. Táák a ted si tu brečím já. Už dlouho jsem nic nevyhrála, díííky!!! Vlastně ano - své 3 náádherné děti. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Helííí, tak koukám že jsem tady prošvihla něco moc hezkého...ale všem výhercům gratulujíííí.
    Ela :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Helenko, moc chválím tvé tvořeníčko...
    Je nádherné... a všem vylosovaným samozřejmě gratuluji k dárečkům. Příjemný večer, moc tě zdravím Soňa.

    PS: Dnes bylo docela pěkné počasí, tak doufám, že se vám výlet povedl :o) myslela jsem na tebe...pa S.

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, máš zlaté ruce i srdíčko, háčkované věci jsou nádherné!!! Gratuluji výherkyním.

    pa pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky Heli!!!!
    Moc povedené háčkování no a výherkyním ze srdce gratuluju!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Heli, ty srdíčka jsou nádherné...krásně háčkuješ, opravdu radost podívat. Hezký páteční den. Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, nadherne. Skoda, ze se na me neusmalo stesti - mozna priste. A vyherkynim velka gratulace. Krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko,nádherná soutěž,srdíčka jsou úžasná. Moc gratuluji holkám,které vyhrály. A těším se na fotečky.Snad se pochlubí,kde si srdíčka od Tebe našly u nich doma své místečko.

    Krásný den.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Heli,
    byla to moc hezký soutěž a dárečky jsi vyrobila opravdu moc krásné!!
    Všem výherkyním gratuluji
    a Tobě přeji krásný víkend :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Helenko, krásné dárečky jsi vytvořila! Výherkyním gratuluju a přeju, ať jim dělají věci od tebe dlouho radost;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Helenka,
    darčeky sa vydarili, určite potešia a výherkyniam srdečne gratulujem!!!
    Prajem pohodový víkend!
    Aďa

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko,přidávám se k ostatním a chválím a chválím -krásné dárečky. Ty srdíčka jsou luxusní :o))
    Přeji slunečné dny plné radosti.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Helenka, opäť si mi urobila velikánsku radosť, vôbec som to nečakala, teším sa, ako malé dievčatko. Neviem, čo povedať a ako sa Ti odvďačiť, háčkovať neviem, ani šiť, ale časom určite nájdem niečo pekné pre Teba, zaslúžiš si to a samozrejme blahoželám aj Amelii a Vladke, ktorej blog som ešte nepozerala, ale určite bude pekný. Ešte raz srdečná vďaka, tá výhra je prekrásna
    prajem Ti veľa radosti z tvorenia a veľa lásky, ktorú priehrštím rozdávaš
    Emily

    OdpovědětVymazat
  21. Helčo, parádní výtvory, vylosovaní šťastlivci musí být šťastní.
    A budu upřímná - bohužel mi neříkají pane :-)) (tak tohle si určitě říká většina z nás, nevylosovaných).
    Měj se hezky, zdravím.
    Ditta

    OdpovědětVymazat
  22. HELENKO, TAK TO JE KRÁSNÁ VÝHRA. MRZÍ MĚ, ŽE JSEM PROPÁSLA MOŽNOST SE ZÚČASTNIT.
    VŠEM VÝHERKYNÍM BLAHOPŘEJI.
    MĚJ SE KRÁSNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Holky moje zlatý, omlouvám se, nestíhala jsem, pokusím se každou aspoň krátce pozdravit!

    Tinko, Moničko, Večerko, holky moc děkuji! Máte zlaté srdce!

    A teď pozdrav na Slovensko - Martinko, Zuzko, díky!

    Liebe Margot, danke für das Kompliment und zu besuchen. Ich grüße Sie sehr Helen

    Vladěnko, tak ráda jsem ti udělala radost!

    Mějte se moc hezky, pa H.

    OdpovědětVymazat
  24. Amelie, tahle maličkost se s dětmi rovnat nemůže, tak nebreč :o) jsi zlatá!

    Eliško, určitě zase něco vymyslím :o) Děkuji!

    Soničko, moc děkuji za pochvalu. Taky jsem na tebe myslela a mávala ti. byl to náročný den, ale všechno jsme zvládli, děkuji.

    Milá Šárko, děkuji za krásná slova. Moc si jich vážím!

    Blaničko, děkuji!

    Moc vás zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  25. Jani, děkuji! Já jsem pryč z tvého šití!

    Kačenko, moc děkuji! Já si vymyslím soutěž, a pak tak nerada losuji, nejraději bych vás obdarovala všechny :o)

    Andrey, děkuji! Zítra je dávám na poštu, tak uvidíme, jestli je uvidíme :o)

    Jaruško, moc děkuji!

    Krásné jarní dny, moc děkuji. H.

    OdpovědětVymazat
  26. Petruško, děkuji za milou návštěvu!

    Další poděkování patří tobě, Adrianko, jsi zlatíčko, ty mě vždycky potěšíš!

    Alenko, moc děkuji!

    Emilko, děkuji! Mám velkou radost a vážím slov, které si mi napsala! Je to moc hezký pocit, díky!

    Dittu, moc děkuji! Jsou to jen maličkosti, určitě ještě nějakou hru vymyslím :o)

    Bohdanko, moc děkuji za hezká slova.

    Mějte se jarně! H.

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherný dáreček máme doma, holkám i mně se věcičky mooc líbí...ještě jednou tisíceré díky...za nápad, za čas, za poslání...Jsi úúúžasnááá!!!!

    OdpovědětVymazat
  28. Marcelko, já nemám slov! Děkuji a moc zdravím tebe, holky i Jendu!
    H.

    OdpovědětVymazat