...hvězdice...

středa, června 01, 2011


Krásné odpoledne milé dámy!

Počasí i kalendář nám říká, že léto je skoro tady. A k létu patří i letní dekorace. U nás už tradičně na mořské téma. Hvězdice mám moc ráda, jsou pro mě symbolem léta, dovolené...V koupelně je mám celoročně a v tomto období je najdete po celém domě.


A protože uháčkovat se dá skoro všechno, tak jsem to zkusila. Bez popisu, začala jsem dokulata dlouhými sloupky, pravidelným přidáváním vznikne pětiúhelník požadované velikosti. A pak jednotlivá ramena. A je hotovo, tedy skoro. Udělala jsem ještě jednu, sháčkovala je dohromady a vyplnila dutým vláknem.


 Jsou ze zbytku příze Daniela, můžu jí doporučit, moc hezky se z ní pracuje.


Jedna se zabydlela v blízkosti nádherné plachetnice, kterou jsem dostala od Terky ke Dni matek. Holčička, ví, čím mamince udělat radost :o)


A ta druhá sepnula záclonu spolu se zbytky lastur navlečenými na provázku.

Přeji vám i vašim dětem krásné odpoledne. Hezky si Den dětí oslavte!
Moc vás zdravím,
Helena

You Might Also Like

39 komentářů

  1. Ahoj Helenko, jsou krásné, mě se moc líbí i barva.
    Krásný den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Helčo, je vůbec možné takovou parádu stvořit bez návodu? Hvězdice jsou krasavice a už jsem to psala i u Daji, která nedávno zdobila byt majáčky apod. - mít doma podobné dekorace, nemusela bych ani jezdit k moři...to by se ušetřilo ;-). Jenže já neumím háčkovat, takže - nedá se nic dělat - k tomu moři budu muset vyrazit :-D. Pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Janičko, děkuji! Mě se taky líbí, je to krásná bleděmodrá!

    Gábinko, děkuji, to je teprve začátek...

    Vivi, díky moc i tobě. Není to nic složitého, opravdu. A k moři taky jezdím, moc ráda, i když mám v létě byt plný mušlí, lodí, hvězdic a podobných prázdninových atributů :o)

    Mějte se moc krásně, Pa H.

    OdpovědětVymazat
  4. Heli,jsou moc pěkné a ta plachetnice je kouzelná.Tak hurá do dálek.......
    Krásný den.Marťa

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Heli, hvězdice jsou kouzelné a ta plachetnice, voní to dálkama.
    Přeji krásný den. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Heli, jako někde u moře:-) Krásný den. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, hvězdice jsou krásné stejně jako dřevěná plachetnice!

    OdpovědětVymazat
  8. Helčo, jestli ještě uháčkuješ mořskýho koníka, tak pak už fakt nevím.
    Měj se pěkně, máš to hezký. Ditta

    OdpovědětVymazat
  9. Heli, privrela som oči a odvialo ma to na plachetnicu(na žiadnej som nikdy nebola...). Opäť krásna práca.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Helenko,

    jů, teda, tak ty jsou kouzelné. Nádherně uháčkované, už jenom si vzít velkou mušličku a poslouchat šumění moře.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Heli,
    hvězdice jsou super nápad. Moc povedené, a u mě vede i ta krásná plachetnice :-)
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Heli!
    Léto......:o)))
    Tvé letní dekorace mám moc ráda
    a taky to modření!! :o))
    Hvězdice jsou moc moc hezké
    a plachetnice od Terky je úžasná!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Helenka...co dodat....baby predomnou uz vsetko povedali teda napisali...je to proste uzasne krasna praca .)

    OdpovědětVymazat
  14. Marťo, hned bych jela...Děkuji za milou návštěvu a jsem ráda, že jsi zpět!

    Zuzanko, děkuji za pochvalu! Voní, voní, ještě si budu miset na ty dálky chvilku počkat...ale už se těším!

    Jani, snažím se, snažím, ale moře za zahradou pořád nemám :o)

    Mějte se moc hezky, pěkný podvečer! H.

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, děkuji! Plachetnicí mi Terka udělala velikou radost, už pár let mám od Adama maják, tak můžu bezpečně vyplout :o)

    Jéé, Dittu, ty si mi připomněla, mám někde popis na koníka, ale neboj, nebudete takhle plastický, jen filetový :o)

    Janinko 277, moc děkuji za romantický komentář! Já taky na žádné nebyla, moře sice moc miluju, ale zároveň mám respekt, musela by být hodně veliká :o)

    Krásný podvečer, mějte se moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  16. Evičko, děkuji! Vidím, že jsme na tom všechny podobně - moře je prostě zdroj romantických představ a snění...

    Věruško, děkuji za milá slova!

    Jaruško, moc děkuji! Ten rok rychle utekl, že! A už zase jedu v modré :o) Tedy, zatím jen trochu, nějak nestíhám :o)

    Příjemný večer, mějte se moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  17. Heli- super nápad a vypadají jako "živé", moc se vám tam hodí!!! A jsou krásné! A jéé,dýchlo na mě léto...dovolená....vzpomínky na každovečerní rituál,kdy jsme chodili sbírat mušličky s dírkama, abysme si je potom mohly s dcerou nevlíkat....ach...to se těším! Krásné dny!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  18. Heli, koukám, že u Vás už vládne super letní atmosféra.
    Krásný večer.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, Tvé hvězdice jsou překrásné...
    Krásná práce a s plachetnicí jsou nádherná kombinace...z foteček dýchá úžasná letní atmosféra...voní dálkou. Jak já bych zas někam plulaaa :o)))Děkuji i za zprávičku a přeji příjemné dny, moc pozdravů. Soňa

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Heli!!!!
    Je to úžasná mořská dekorace.
    Parádní háčkování a moc se mi líbí i ta tvoje plachetnička.Tyhle námořnické motivky teď frčí a s létem a dovolenými pofrčí ještě víc.

    OdpovědětVymazat
  21. MILÁ HELENKO,
    TY HVĚZDICE JSOU NÁDHERNÉ PROSTĚ ÚŽASNÁ DEKORACE NA LÉTO JEŠTĚ TAK UMĚT HÁČKOVAT....
    A PLACHETNICE JE KRÁSNÁ.
    PŘEJI KRÁSNÉ A POHODOVÉ DNY ADÉLA.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Helenko, to je zase nádhera!!! Já vás háčkovačky fakt obdivuju, co všechno s tím háčkem dovedete, hvězdice jsou úúúúžasné, i barva moc pěkná! Přeji pěkný den, Peťa

    OdpovědětVymazat
  23. Ruduško, Radulu, díky za krásně romantickou návštěvu. Úplně jsem se zasnila, už chci taky sbírat :o)

    Radko, děkuji moc za návštěvu. Ano, předsíň má atmosféru...alespoň někdo :o)

    Jéé, Soničko, ty si to tak hezky napsala. Je vidět, že dovolené jsou na dohled a tak už o nich všechny sníme.

    Mějte pohodové odpoledne, H.

    OdpovědětVymazat
  24. Zuzanko, promiň, přeskočila jsem tvůj milý komentář. Moc ti za něj děkuji!

    Blaničko, moc děkuji za milá slova!

    Mějte se moc hezky, zdravím vás. H.

    OdpovědětVymazat
  25. Adélko, děkuji za krásnou pochvalu! Jsi moc milá!

    Peti, i tobě moc děkuji! Nic na háčkování není :o)

    Moc vás zdravím, H.

    OdpovědětVymazat
  26. Helenko,to je super nápad s letní mořskou výzdobou. Taky miluju mušle i hvězdice. A teda dcera je zlatíčko,taková krása ke svátku.Ví,jak potěšit!

    A.

    OdpovědětVymazat
  27. Heli veľmi pekné, cítiť z nich závan mora :o))
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  28. Helenko ty jsou krásné.Máš zlaté ručičky.Takovou parádu a bez návodu?Moc se ti povedly.Měj moc hezký víkend.Lena

    OdpovědětVymazat
  29. Helenko, máš to opět nádernééééé!!! A ta plachetnička je úžasná...já už mám tok připraveno, že si udělaám aspoň malou lo´dku ze starého dřeva a kůry, ale ten čas nějak není ... :o) ...mám tvoje prácičky moc ráda, tak jukni ke mně na blog, máš tam malé překvapení!!!!! Měj se krásně pá Radka

    OdpovědětVymazat
  30. Milá Helenko, jsou krásné. Taky mám v plánu si je uháčkovat, takže u tebe načerpám inspiraci ;-). Škebliček mám spoustu, takže určitě si vyhraju. A moc se mi líbí ta plachetnice, krásně jsi ji naaranžovala :-)

    Hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  31. Helenko, ty jsou překrásné! Hezký večer :). Mariana

    OdpovědětVymazat
  32. Heli, hvězdice jsou úžasné, moc se mi líbí. Povedly se ti, jsi šikovná :) Jsou jako od moře!

    Hezký víkend
    Eva

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Helenko, dlouho jsem zde nebyla, chvíli mi zabralo, než jsem zkoukla všechny fotečky, tolik krásy a té inspirace, hned bych se do něčeho pustila, ale zahrada je pořád přednější. Zdravím a přeji krásné dny.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  34. Andreyko, děkuji za milý komentář! Hvězdice se hodně líbí, už jsem včera dvě další darovala, ani jsem je nestačila vyfotit :o)

    Ivetko, děkuji! Přesně tak jsem chtěla, aby to působilo :o)

    Leničko, moc děkuji! Ono na nic opravdu nic není!

    Mějte krásný den, moc vás zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  35. Radu, moc děkuji za milá slova. Ty mě umíš vždycky potěšit! Z ocenění mám velkou radost! A moc se těším na tvoji lodičku!

    Alenko, moc děkuji! Od takové šikulky to je pocta! Přeji hezké letní tvoření!

    Marianko, mockrát děkuji!

    Příjemný den vám všem, H.

    OdpovědětVymazat
  36. Evičko, děkuji! Jsi zlatá! Snad jsou těm mořským alespoň podobné :o)

    Marcelko, moc, moc děkuji! Vážím si tvých slov, díky!

    Pohodové pondělí, mějte se! H.

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Helenko, ja nemam slov, na co siahnes, vytvoris nieco originalne a krasne nadekorovane ako z katalogov, vzdy sa tesim na navstevu na Tvojom blogu
    prajem vela zdravicka a pohody
    Emily

    OdpovědětVymazat
  38. Emilko moje zlatá, děkuji mockrát! Je to od tebe tak milé! Jen kdyby na to moje tvoření bylo víc času, to bych se teprve rozjela :o)

    Příjemný večer přeji a moc zdravím! H.

    OdpovědětVymazat