... muffinkové kapsičky...

čtvrtek, ledna 05, 2012

Krásné odpoledne milé dámy!

Neberte to jako škodolibost, i u nás se čerti žení, leje, fučí, dopoledne plné pochůzek jsem si fakt užila :o)


Včera večer u úžasného filmu Dívka s perlou (dívaly jste se? ) jsem dokončila dvě kapsičky.

Jsou háčkované krátkými sloupky ze zbytku šedé příze s trochou mohéru. Před časem jsem dělala podobné s korunkou, teď jsem naaplikovala muffinku.


Bílá je zbyteček fleecu, z kytičkovaného krepu měla Terka šatičky... Ten je podlepený a oentlovaný.
Aplikaci jsem pak přišila ručně, stejně jako zip.



Ta delší je na přání, ta menší... to se ještě uvidí, kde skončí.



Moc vás všechny zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

32 komentářů

  1. Heli, jsou krásné...a úplně jsi mě inspirovala, asi půjdu nějaké muffiny upéct:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko šikovné kapsičky a na muffiny se jen sbíhají sliny :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Helenka a opäť ladíme:) Ja som len pred pár dňami dokončila a odovzdala čoby darček muffinkový ihelníček:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Kapsičky jsou nádherné! Na film jsem se včera také dívala, já u něj vyšívala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Helenko, kapsičky jsou nádherné. Jsi šikulka. Já dneska odstrojila stromek (strašně padal) a tak nějak jsem poklidila, vyměnila potah na sedačce. Zítra koupím nějaké hyacinty a zkusím volat jaro. U nás celej den prší - spíš leje.
    Krásný večer. Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko, to počasí je strašné, takže téměř nevycházím ven, kapsičky se určitě budou hodit na nějaké drobnosti, výborný nápad, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko,
    krásné kapsičky!
    U nás jsou závěje, ale je to mokré a těžké...
    Na film jsem se chtěla dívat, ale nakonec jsem se rozhodla pro spánek, ach, ta brzká rána... :)
    Měj se moc hezky! M

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Helenko, u nás prší a fouká a fouká a prší. Kapsičky jsou parádní.
    Hezký večer
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Tady taky fouká a prší:-( Nevím, zada se penízky budou mít čas v té krásné taštičce ohřát?

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, moc děkuji! Rozesmála si mě - Adam taky říkal, že bych měla raději nějaké upéct, než ušít :o)

    Romanko, děkuji!

    Gábinko, to je super! Už po několikáté, že :o) Doufám, že si jehelníček stihla vyfotit.

    Přeju příjemný večer! H.

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, díky moc!

    Ivanko, děkuji! Ono to pracovat moc nešlo, že...bylo třeba se dívat.

    Luci, s počasím jsme na tom stejně, stromeček nám zatím drží (děti ho tradičně nebudou chtít dát) a do jara je ještě hooodně daleko...

    Mějte se moc hezky! H.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, děkuji za milá slova. Snad bude líp!

    Marianko, moc děkuji! Film si určitě zkoukni a neboj, ráno jsem pěkně zívala :o)

    Jani, co naděláme...děkuji za pochvalu!

    Pohodový večer vám přeji! H.

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi aplikace mufinek,je to hezký nápad,jen jsi mohla přidat recept chichi, Daja

    OdpovědětVymazat
  14. V Brně dnes bylo také nevlídně a šedivo,snad se ale počasí brzy umoudří a přijde i kousek pořádné zimy,aby si děti užily trošku sáňkovačky,když už jim Ježíšek nadělil sáňky.Zdravím Libuše

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký večer, kapsička je mooc povedená, tam se vejde pokladů! Počasí u nás velice nevlídné, tak jsem začala šermovat háčkem, uvidíme...
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Heli,pamatuju si na ty s korunkama.No a i muffinkové jsou bezva.Určitě obě kapsičky najdou svoje uplatnění a udělají radost!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Jů Heli, ty jsou parádní, máš bezva nápady :)
    U nás se taky čerti ženili celý den lilo jako z konve, listopad jak vyšitý, no prostě děs!
    Včera jsem si pustila film Sedm let v Tibetu, mám ho moc ráda a včera jsem u něho dokončovala balónky a ani mi nepřišlo, že je to taková piplačka ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Helenko popis na knihu mi posílat už nemusíš mám jí už hotovou.PáPá Luďka

    OdpovědětVymazat
  19. No ty jsou roztomilé :), kapsičky určitě udělají radost.

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko,
    ty jsi se nějak s Novým rokem rozjela ;-)
    Já zatím s tvořením nezačla , ale už jsem alespoň vytáhla jehlice a vlnu , jo a také otevřela skleničku s opilým ovocem to je teda mňamka :-)
    Nechceš mě přijet nakopnout ? ;-D

    OdpovědětVymazat
  21. Reni, než jsem ti stihla odpovědět, je nový den a o malinko lepší počasí....

    Dájo, vidíš, to mě nenapadlo! Ale jeden muffinkový recept už na blogu mám, mrkni do archivu. Děkuji za pochvalu!

    Libuško, dětem to moc přeju a já budu vyhlížet jaro...

    Pohodové odpoledne, zdravím vás! H.

    OdpovědětVymazat
  22. Maru, moc děkuji! Taky šermuji, každou volnou chvilku :o)

    Blani, tohle bylo jako ty s Natálkou...ta dlouhá je pro Terku, do kabelky na kosmetiku :o)

    Vlasti, děkuji, ale nápad je okoukaný! Sedm let v Tibetu mám taky moc ráda!

    Mějte se parádně! H.

    OdpovědětVymazat
  23. Ludi, díky za návštěvu, večer snad sesmolím mail :o)

    Jituško, děkuji a doufám, že ano!

    Ilonko, nakopávat tě nepřijedu, sama bych to tu a tam potřebovala :o) Děkuji za pochvalu a jsem ráda, že ti cbhutno :o)

    Mějte krásný víkend! H.

    OdpovědětVymazat
  24. Helenka,
    kapsičky sa Ti moc vydarili, sú krásne, vlastne ako všetko, čo prejde Tvojimi rukami
    :-)))
    A ďakujem za mailík, ozvem sa, len akosi nestíííííham...
    Pekný večer,
    Kubík posiela pusinku

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko, kapsičky jsou moc krásné a roztomilé.
    A koukám, že tu máš novinku padající sníh, to je moooc dobré :-)

    Hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  26. Helenko, jsou krásné. Holt s mufiny člověk nešlápne vedle v žádné podobě:-)

    OdpovědětVymazat
  27. Helenko,
    moc roztomilé kousky. Ty máš v záloze pořád nové a nové způsoby, jak si zkrášlit domácnost (i den) ;-).
    Měj se krásně a at se Ti v novém roce splní všechna (nejen) háčkovaná přání ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. Adrianko, moc děkuji za milá slova! A nespěchej, je mi jasné, že máš plné ruce práce!

    Alenko, moc děkuji za pochvalu! Sníh mi nainstaloval Adam, prý ať sněží alespoň na blogu :o)

    Moc vás zdravím! H.

    OdpovědětVymazat
  29. Peti, krásně a pravdivě si to napsala - díky!

    Vivi, moc ráda tě tady vidím a moc děkuji!

    Pohodové nedělní odpoledne! Pa, H.

    OdpovědětVymazat
  30. Helenko to je krásný.Já se musím naučit háčkovat.Měj se moc hezky.Lena

    OdpovědětVymazat
  31. Leni, moc děkuji za návštěvu i pochvalu! Chce to jen trochu trpělivosti, nic na tom není!

    Hezkou sobotu, pa H.

    OdpovědětVymazat