....galerie - část poslední...

čtvrtek, května 03, 2012

Krásný večer milé dámy!

Za zvuku hromů a s ohňostrojem blesků (je u nás parádní bouřka) zahajuji poslední část vernisáže naší jarní výměny. U vchodu si poslužte, dnes je trocha sektu a jahodou, mňam...

A dnešní výstavu začíná Míša  http://chezmadalen.blogspot.com/  , krásné prostírky!


Nádherná dečka a kloboučky na vajíčka jsou od Věrušky  http://www.verakaras.blog.cz


Pletená dekorace je z dílny šikovné Marcelky. Bohužel se mi vrací maily, které posílám a neznám adresu jejího blogu. Marcelko, ozvi se :o)


Slepičí girlanda je z šikovných rukou Renatky  http://lezarts-renata.blogspot.com/  .


Hromadu jarních dekorací vytvořila Adrianka  http://adkaslovakia.blogspot.com/.


Tenhle rozkošný ptačí polštářek je z dílny Věrušky http://mamabiba.blog.cz/ .


Překrásné kraslice, a došly celé :o), vykouzlila Lucinka  http://skoricinepokusenia.blogspot.com/.


Krásně obháčkovaná vajíčka jsou od Janinky  http://alohajani.blogspot.com/  . Autorkou je její šikovná sestra Helenka.


Tohle krásné tvoření v jarních barvách je z dílky Věrušky  http://verka-zmurka.blogspot.com/


A tahle vejce jsou z Pucíkova - Petruška  http://pucikov.blog.cz/   je má moc krásná!


Tak, to jsou všechny obrázky, které mi přišly. Pokud jste se tady nenašly, ozvěte se, pošlete fotečku a já galerii ráda doplním!
A teď moje privátní radost - v poslední době jsem od některých z vás dostala dárečky. Překvapily jste mě, potěšily, dojaly - moc děkuji!
Na větvi jabloně visí šperk od Věrušky - je nádherný a moc se omluvám, že je fotka mázlá! Utíkala jsem dárky vyfotit dnes odpoledne na zahradu a už fučelo...všimla jsem si až teď.


Srdíčko je od Marťulky, je zlatá, že na mě myslela.


A tuhle soupravu jste už určitě viděly - vůbec si netroufám konkurovat Jaruščiným dokonalým fotkám, tak se jen pokochejte, jako já, jak zabalenou jsem ji dostala.


Moc vám všem děkuji! Za účast v jarní výměně, která se báječně vydařila, za dárky, za to., že jste!

Mějte se krásně!
Vaše Helena

You Might Also Like

38 komentářů

  1. Helenko, milá... Koukám jsem zde v galerii první, vernisáž III. je opět parádní, tak se se sklenkou bublinek a jahůdkou /nepohrdnu/, kochám....
    Všechny fotečky jsou parádní a v každém výtvoru je kus lidského srdénka... jsi úžasná a patří Ti velký dík za uskutečnění celé akce!!!
    Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, pořekadlo Zlaté české ručičky platí pořád ;)
    Přeji hezký den, Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko,
    samá nádhera, jste všechny moc šikovné. A úplně cítím radost, se kterou je každé obdarování spojené.
    Krásný den! M

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, dárečky jsou všechny tak krásné... škoda, že jsem ještě nebyla on-line a nemohla se zúčastnit... jak ráda bych do výměny taky přispěla... tak snad příště... určitě se mnou, Heleno, můžeš počítat, něco pěkného jistě vymyslím! Hezký sluníčkový pátek!!! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ráda čtu, že příště už nebudeš chybět!
      Měj se krásně, H.

      Vymazat
  5. Jedna krásnější věcička jak druhá,všechny holky jsou mooooooc šikovné!Michaela

    OdpovědětVymazat
  6. Helenko,
    moc krásné dárečky :-)
    Dělat radost druhým to je moc krásný pocit a ještě, když jsou blogérky tááák šikovné , to nemá chybu !

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, krasne darecky at uz vyrobene na vymenu ci pro tebe. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Hi, Helen
    congratulations on your blog and your work is beautiful!
    Kisses and an awesome weekend
    Sandra Coatti / Brazil

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, zlate ceske zenske ruce ... tolik krasy na hromade. Jo a Jaruska, holka, ta ma sdrce na dlani, ze.
    Marcelka tusim svuj blog nema.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko my můžeme děkovat Tobě,že jsi tááááák šikovná a toto si uspořádala.Teď se můžeme kochat výrobky šikovných ženštin :-)měj se mooooc krásně.Papaaaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, nepřeháněj, já ty fotky jen vložila, pracovaly jste vy!
      Moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  11. Ještě jednou díky, za tu organizaci. Přeji Ti ještě spousty krásných dnů a inspirace.
    Hezký w.e.:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Krása dárečky jsou úžasné úplně všechny :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Jeste tolik krasnych veci ,holky jsou moc sikovne.Byla to krasna vymena a jeste jednou velke dik patri tobe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, děkuji: Ty i všechny ostatní jste byly báječné parťačky!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  14. Helenko, to mě mrzí, jestli se Ti vrací maily mě odeslané, ale nevím proč se to děje...Já ještě svůj blog nemám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, díky že ses ozvala, těším se na tvůj blog!
      Moc zdravím, H.

      Vymazat
  15. Helenko, opět jsem se pokochala krásnými výtvory! Všechny zúčastněné zaslouží pochvalu a tobě ještě jednou díky za její zprostředkování. Moc doufám v navázání a pokračování takového "tvůrčího šílenství":-). Krásné dny Heli přejeme z Pucíkova:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já moc zdravím Pucíkov a děkuji za milou návštěvu!
      Mějte se, pa H.

      Vymazat
  16. Helenko krásné výrobky. Máš u mně ocenění blogu. Přeju ti krásný zbytek květnové soboty

    OdpovědětVymazat
  17. Krásna vecičky, každá mala určite z darčeka veľkú radosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, myslím, že ano! je to moc příjemný pocit.
      Hezké odpoledne, H.

      Vymazat
  18. Zdravim Helenko a i kdyz se opakuji, jeste jednou chci podekovat, za organizaci tehle uzasne vymeny! Moc se povedla a verim, ze si ji v budoucnu zopakujem......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, tahle výměna byla vlastně díky tobě, ty si byla první! Tak snad to nebylo naposledy, díky!
      Měj se hezky, H.

      Vymazat
  19. Ahoj Helenka, predovšetkým veľká vďaka Tebe. Máloktorá z nás by sa k tomu podujala. Je to určite veľká zodpovednosť. Všetky tie nádherné darčeky zo srdca sú krásnym spríjemnením a radosťou pre všetky obdarované a zadosťučinením všetkým darkyniam. Je to krásne gesto v dnešnej uponáhľanej dobe.
    Krásny májový čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, moc děkuji. Zodpovědnost to je, mám hrůzu z toho, abych na někoho nezapomněla!
      Moc ti děkuji za vlídná slova a moc tě zdravím, H.

      Vymazat