...příspěvek srdíčkový...

sobota, února 16, 2013


Pohodové sobotní odpoledne všem.

Motiv srdce ten v posledních dnech jednoznačně vládl světu. A tak přicházím i já se svou troškou do mlýna :o) Valentýnské posezení se kvůli manželově pracovní cestě konalo až včera. Příjemná večeře, malé dárečky, prostě byli jsme spolu. Bez srdíček jsem se ale neobešla :o) 

Začneme u nás v kuchyni. Z mini zahrádky za oknem jsem sklidila  řeřichu v srdíčkovým mističkách. Chutná výborně, je to pro mne takový symbol, že se jaro blíží...


Pekly se srdíčkové muffiny. Já mám nejraději citronové, ale tentokrát, aby si pochutnal i Adam, s hořkou čokoládou a mandlovými hranolky.


A taky se srdíčkově háčkovalo, to je jasné! Tahle malá kolekce byla určena jako dáreček pro blogové kamarádky, s kterými se pravidelně scházíme.
Tady si dovolím malou poznámku. Pokud víte, že někdo, kdo je vám svým blogem sympatický, žije nedelako vás, seberte odvahu a navrhnete setkání. Já jsem to udělala. A mám tři báječné přítelkyně, které bych, nebýt blogů, třeba roky jen potkávala a míjela na ulici...


A do mého srdíčkového příspěvku se hodí i dárky, které jsem na našem posledním setkání dostala.
Tenhle úžasný polštářek je od šikovné Jitky  http://judith-for-joy.blogspot.cz/. Na mém červeném stolečku mu to fakt sluší! Děkuji!


Ilonka  http://oranzerka.blogspot.cz/ mi přinesla tohle nádherné, klacíkové srdce. To se zabydlelo v naší předsíni. Kdo ví, kde teď, když je všechno pod sněhem, pro ty klacky byla...
Děkuji moc, je krásné!


Ještě jsem dostala úžasný dárek od Věrky, ten vám ukážu příště!

Mějte se moc hezky, užívejte si víkend v klidu a pohodě.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena


You Might Also Like

60 komentářů

  1. Helenko všetke srdiečka sú super, sama krása :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko, krásná .. jak dárečky od tebe, tak ty pro tebe. Tiše vám ta vaše blogerská posezení závidím, musí to být paráda.
    Krásný zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji a souhlasím, je mi s holkama moc dobře!
      Ty se drž, pa H.

      Vymazat
  3. Helenka, je vidieť, že aj keď neskôr ale aj tak si strávila krásny srdiečkový deň. A nápad so stretávaním sa blogeriek je super. Krásny víkend ti prajem. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, ono to asi nemusí vždycky vyjít, ale holky jsou prostě skvělé!
      Děkuji za milou návštěvu, H.

      Vymazat
  4. Helenko, máš pravdu ... já se díky blogu scházím s Brigit, která bydlí nedaleko a nebýt blogování a její odvahy, že mě oslovila první nikdy bychom se nepoznaly a to by byla velká škoda,protože je hrozně fajn .....Marki
    PS: srdíčka i dárečky jso nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, jsou moc ráda, že v tom nejsme samotné :o)
      Hezky si to přátelství užívejte Marki, pa H.

      Vymazat
  5. Nádherná srdéčka!Krásný večer....pa Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Helinko...to je úžasný příspěvek. Já mám bohužel pocit, že v severních Čechách, odkud jsem já, moc blogerek není. Alespoň o nich nevím. Ale moc ráda bych se také scházela. Škoda, že jste tak daleko ode mě. Heli, přeji ti prima pohodový sobotní večer, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, taky mě moc mrzí, že právě tebe mám tak daleko...
      Moc ti děkuji alespoň za tohle přátelství a zdravím tě! H.

      Vymazat
  7. Heli, krásny "srdiečkový" príspevok. Verím že stretko bolo super, pa Helča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Helenko! U Tebe je krásné srdíčkovo... u nás taky, naháčkovala jsem srdíček spoustu a všude, jen jsem to ještě nestačila všechno vyblejsknout :o) taky bych brala nějaké nové kamarádky, které mají stejné záliby - blog, háček a jehlice :o) na to, že jsem z Prahy, mám někdy pocit, že tu snad nikdo ani není. Takže, kdo to bude číst a bude z naší matičky stověžaté a bude se mu chtít, může mi napsat! Dáme kávu, mrsknem háčkem i pusou... :o) krásný večer! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tedy trefila si to přesně, pusy tedy máme rychlejší, než ty háčky :o) Docela tě chápu, Praha, všude plno lidí a člověk se tam může cítit sám víc, než kde jinde...
      Tvoje srdcata jsou perfektní, jak všechno co uháklíš :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  9. Helenko, srdíček není nikdy dost a dárečky jsou super :)
    Přeji ti krásný zbytek víkendu Vlasta

    OdpovědětVymazat
  10. Dobre si to vymyslela Helenka s tým stretávaním. Je to určite vždy veľmi príjemné. Darčeky sú ako vždy krásne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, měla jsem spíš štěstí, že holky jsou tak super!
      Děkuji za milá slova, pa H.

      Vymazat
  11. Ahoj Helenka, je to pekné, keď ste sa takto našli. Ja neviem o nikom, kto by blogoval neďaleko odo mňa. Najbližšie sú susedky asi tak 100 km. Darčeky vždy potešia a ešte vlastnoručne urobené.
    Maj krásny večer a celý víkend.
    Emily




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Emilko, moc pěkné! Moc mě mrzí, že nemáš někde poblíž spřízněnou duši!
      Moc tě zdravím a přeji pevné zdraví, H.

      Vymazat
  12. Příspěvek, kde je znát, jak od srdce k srdci, máš blizoučko. Je to cítit prostě pohodou a láskou slovy i činy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, tak krásně to umíš napsat je ty!
      Děkuji a moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  13. Helenko, miluju srdíčka na všechny způsoby. A ty máš doma opravdu krásnou zásobu. A sedánky s blogerkama opravdu závidím.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, Andrejko, mám, tohle nejsou zdaleka všechna :o)
      Koho by netěšilo posedět s milým člověkem...
      Pa, H.

      Vymazat
  14. Helenko, všechna srdíčka jsou krásná do jednoho, hezkou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  15. Heli,
    zbožňujem srdiečka a tie Tvoje sú nádherné a s tou ružičkou veľmi romantické!!!
    Škoda, že nebývam v okolí, bolo by mi potešením Ťa spoznať osobne, no možno raz... Prajem krásne chvíľky s novými priateľkami a veľa tvorivých stretnutí.
    Pekné nedeľné popoludnie,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, moc ti děkuji!
      Já taky věřím, že se nám setkání jednou podaří!
      Měj se moc hezky, pa H.

      Vymazat
  16. Ahoj Helenko, když už je pod příspěvkem nějaký komentář, tak už mohu napsat. Když jsem chtěla napsat jako první, tak mi to nešlo nebo jsem to neuměla..... Uvidím, jak to bude u příštího příspěvku. Máš krásné dárečky.....hezký zbytek neděle. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, to mám radost, že tě tady vidím! Určitě se to podaří i příště!
      Děkuji za pochvalu a moc zdravím, H.

      Vymazat
    2. Helenko, já už tvůj blog sleduji delší dobu, byl inspirací k tomu, že jsem si nakonec založila svůj:-) Ahoj Zuzana

      Vymazat
  17. Helenko, moc krásný nápad s tím oslovením! Máš pravdu, člověk nikdy neví, jakou krásnou duši má okolo sebe :)
    A tvá výzdoba... teď jsem dumala a zjistila, že nic srdíčkového doma nemáme a tak manžel dostal hned úkol: z balzy vyřezat srdíčka a Rozárka bude zdobit korálkama, obrázkama... ono nikdy není pozdě :) Děkuji za inspiraci!
    Měj se krásně, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc děkuji za milý komentář. Tohle se fakt povedlo, už si bez holek neumím život představit.
      Páni, balzová srdíčka a ještě nazdobená od šikulky Rozárky, to se moc těším na fotky!
      Mějte se všichni moc hezky, pa H.

      Vymazat
  18. Ahoj Heli!!!!
    Chválím všechna srdíčka i ostatní dárečky ať už jsou od Tebe,nebo pro Tebe.
    Máš štěstí,že jste se s holkama takhle pěkně našly!!!
    Já mám pocit,že u nás se moc neháčkuje,nebloguje.Spíš mám zkušenost,že díky mému blogu se mi občas přihlásí někdo,kdo se se mnou chce poznat,seznámit.Máš pravdu,že obdarovávat se navzájem maličkostmi a občas se sejít a poklábosit je moc příjemné.Ale další kamarádky a spřízněné duše bych brala všemi deseti.Znojmačky,hlaste se !!!!!
    Heli,přeju ti krásný nový týden!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, moc ti děkuji a taky osudu, jak to všechno dopadlo. Každému to přeju! Taky jsem si myslela, hlavně, než jsem objevila blogový svět, že jsem snad poslední na zemi...není to tak, ta tvoje spřízněná duše ve Znojmě určitě je!
      Přeju ti, aby jste se brzo našly!
      Pa, H.

      Vymazat
  19. Helenko krásně jsi Vám to na Valentýnský den připravila :o) A dárečky jsi vyrobila pro kamarádky krásné.Musela jsi je moc potěšit.Měj se krásně a těším se na další setkání tady u Tebe :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, díky moc, jsi moc milá!
      Přeju hezké dny a hlavně hodně zdraví, pa H.

      Vymazat
  20. Moje milá Helenko,
    co k tomu dodat?!
    Jsem šťastná, že jsem objevila blogérský svět,díky kterému jsme se mohly poznat, setkáváme se, jsem obdarována a mohu obdarovat ♥
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za krásná slova, Ilonko, přeji hezký večer a drž se!
      Pa, H.

      Vymazat
  21. Heli, krásná srdíčka, hned si zaseju řeřichu :-)) a ta setkání ...věřím, že jsou skvělá...k Ilonce chodím také na blog a obě dvě jste neuvěřitelně úžasné ženské. Tak nám všem přeji krásná setkání aspoň na blogu. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přízeň, milá slova chvály Janičko, jsi zlatá!
      Přeji hezký večer u jedněch kamen :o))
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Milá Helenko,
    tolik krásy nádherné fotečky srdíčka jsou dokonalé.Posílám spusty pozdravů Adéla.

    OdpovědětVymazat
  23. Heli!
    Srdce od srdce♥
    To jsi zkrátka Ty!!!
    věřím, že jste si užili krásného Valentýna a i posezení s holkama.
    Krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarunko, ty si prostě báječná! Moc ti děkuji!
      Posílám přání hezkého večera, H.

      Vymazat
  24. Jé, to je krásné srdíčkování Helenko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  25. Helenko, to je srdíčkové krásy! Počínaje řeřichou v krásných mističkách přes mňam mufinky a Tvoje srdéčka s růžičkami jsou úžasná, tak na ty nemám ....
    A krásné dárečky jsi dostala, to klacíkové srdce je umně vytvarované ... Hezký večer, pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc děkuji za milou návštěvu! Z klacíkového srdéčka mám velkou radost!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  26. Dobrze,że przypomniałaś ! Muszę sobie kupić rzeżuchę:))) Twoje serduszka są cudowne!!!I jak miłe prezenty dostałaś!!! Serdecznie pozdrawiam i miłego dnia życzę:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halinko, moc děkuji za návštěvu! Řeřichu právě dojídáme, musím zaset další...
      Hezký večer, H.

      Vymazat
  27. Milá Helenko, moc Ti děkuji za krásný komentář na mém blogu i za přání. Ty jsi nesmírně srdečný človíček a všechna ta srdíčka nahoře k Tobě pasují. Navíc je to úžasná srdéčková inspirace. Jinak mohu jen potvrdit, že blogerská setkání jsou úžasná a milá. Potkala jsem díky blogu báječné kamarádky, všechny do jedné osobnosti a nádherné ženy. Přeji nám všem více a více takových setkání. Hezký den, Helenko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko, moc ti děkuji za tvá vlídná slova. Červenám se tady, ale moc mě to těší!
      Přeji pohodové dny, pa H.

      Vymazat
  28. Ahoj Helenko
    No asi uděláš mamince velkou radost,protože jsou moc pěkné, a na sedačce se určitě budou vyjímat.Je pravda co píšeš.Dnes ale ti mladí pleteného nic nechtějí.Ani na ADámka jsem nic nepletla,jen čepici.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťulko, moc děkuji za návštěvu. Myslím, že poslední dobou je pletení zase v módě :o)
      Pa, H.

      Vymazat