...podzimní procházka a slané pohoštění...

neděle, listopadu 06, 2016


 Hezký večer všem!

Co si budeme povídat, listopad to pořádně rozbalil. Nevím jak u vás, ale u nás leje celý den. No nic, mám pro vás trochu podzimní romantiky z počátku týdne.


Do parku v Heřmanově Městce jezdíme moc rádi, určitě jsem vás tam už zvala. Ale tentokrát to bylo jiné...
A musím říct, že naše psí mimi si ho zamilovalo hned na poprvé :o)

 

Lítat listím je takové zábava...




 A uznejte, je to opravdu nádhera...







Jen to focení Arama v exteriéru mi moc nejde, doma to jde přece jen líp, ve spaní úplně nejlíp :o)
Takhle spolu vaříme :o)



A když jsem v té kuchyni, mám pro vás jednoduchý recept.
Šneci z listového těsta jsou celkem běžné pohoštění - většinou tam je šunka a nějaký sýr.
Já jsem našla na Pinterestu jinou variantu, musím říct, velmi úspěšnou.


Listové těsto potřeme ricottou, poklademe na tenko krájeným chorizem, posypeme mladým špenátem a strouhanou goudou. Pevně zarolujeme, nakrájíme cca 1 cm silná kolečka, potřeme vajíčkem a upečeme v horké troubě.


 Mizely opravdu rychle... Vyzkoušejte!


To je pro dnešek všechno!

Přeji vám příjemný večer a pohodový vstup do pracovního týdne.

Moc vás zdravím!
Vaše Helena

You Might Also Like

54 komentářů

  1. Ahoj Helinko, ten váš pejsánek je fakt kouzelný ☺
    U nás je také ošklivo, manžel celý den leží, neb virózy útočí.
    Mějte se prima, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkujeme, i my si to myslíme :o)
      Přeji tobě i manželovi hezké a zdravé dny, H.

      Vymazat
  2. Helenka ďakujem za tie nádherné fotky, aj u nás leje celý deň a tie krásne jesenné obrázky mi tak dobre padli :) Pozdravujem - Marta

    OdpovědětVymazat
  3. Helenko krásné podzimní fotky - a k tomu ta dobrůtka :-)) mňam ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, mimino je božské a moc spokojené, procházka nádherná. Tak ať nám už neprší, měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za milou návštěvu a i tobě přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  5. Helenka,
    prechádzku ste mali veru krásnu, mimi je nádherné, krásne Ti doma pomáha... Aj náš mi vždy v kuchyni pomáhal, k mojim nohám si priniesol aj plyšáka a varil so mnou :-)teraz je tiež v kuchyni, ale buď na koberčeku alebo v pelechu a po očku ma sleduje, či mi náhodou niečo nespadne na zem :-)
    Receptík vyzerá super, škoda, že ho nevyskúšam, zistili mi celiakiu, tak tomu ochoreniu musím prispôsobovať aj svoj jedálniček...
    Maj sa krásne a úspešný štart do nového týždňa Ti prajem, pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adinko, já mám v kuchyni podlahové topení, pelíšek není potřeba :o)
      Je mi líto, že i ty máš tuhle chorobu, nemáte to s ní jednoduché...
      Moc tě zdravím a přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  6. Krása - pejsek i podzimní atmosféra v parku.... moc pěkné fotky. Slané šnečky dělám docela často.

    OdpovědětVymazat
  7. Heli, máš krásného kuchtíka :-), to se pak vaří jedna radost :-). Závin je moc zajímavý, všechny ingredience můžu :-), určitě vyzkouším, u nás taky lije, zítra má někde začít sněžit a námraza v Čechách, a já tam zrovna jedu :-(. pěkný týden. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, teď nám to vaření jde jedna báseň, a nejen vaření :o)
      Šnečky vyzkoušej, je to dobrota...
      Pa, H.

      Vymazat
  8. To počasí venku je dnes fakt děs. Vám ta procházka moc pěkně vyšla.
    Šneky z listového těsta dělám také, já dávám špenát s česnekem a nivu, vrch pak potírám vajíčkem a dávám semínka nebo koření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji za typ na další druh šnečků a vůbec za milou návštěvu!
      Měj hezké odpoledne, H,

      Vymazat
  9. Helenko,
    krásně si s Aramem užíváte podzimu :-)
    Těším se na brzkou viděnou !

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, i u nás prší, nebo sněho-prší celý den, naštěstí čerstvá fasáda stačila včera za sluníčka pěkně zavadnout a dneska už jí počasí nevadí. Na procházky tak nějak nemám letos čas a čtyřnohý kamarád mi taky po roce už docela schází. Tvoji šneci vypadají báječně dík za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastičko, vy už jdete do finále! Držím palce, aby se všechno dařilo. Pak si třeba pořídíš i parťáka na procházky...
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  11. Helenko, nádherné fotky, plné romantiky. Pejskovi se daří (vidno z fotek) a šneky vypadají moc dobře!!! Měj krásný nadcházející týden, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, pejskovi se opravdu daří, zlobí jak správné štěně :o)
      Přeji hezké dny i tobě, H.

      Vymazat
  12. Helenko moc krásně jsi zachytila podzimní nádheru.. Když se den vydaří tak je podzim opravdu okouzlující. Aram je kouzelné štěně.. Už se těším, až si ho pomuchlám😉..Šnečci nikdy nezklamou, vypadají božsky... Krásný nový týden a mnoho pozdravů posílám. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Zdeničko! Ano, některé dny jsou opravdu překrásné...
      Musíme domluvit nějakou návštěvu, dokud je tak maličký...
      Moc a moc tě zdravím, H.

      Vymazat
  13. Ahoj Helenka, u nás tiež lialo a k tomu veľmi nepríjemný vietor, no snáď sa to zlepší. Preto nemám rada jeseň, sychravo, hmlisto, na moju astmu nie príliš ideálna časť roka. Psíček je zlatunký, určite robí veľa radosti celej rodinke. A opäť skvelý recept, určite sa zíde, možno už na Silvestra.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko, doufám, že se ti teď dýchá lépe.
      Pejsek je naše radost a budu moc ráda, když šnečky vyzkoušíš!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  14. Heli, prekrásne zábery. Jeseň milujem, ale tohtoročná je dosť upršaná, takže ja mám fotiek ako šafránu. Recept sa mi páči, tento týždeň ho určite použijem ako jednu večeru. Prajem krásne dni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, máš pravdu, letos je deště celkem dost, u nás právě hodně mokře sněží...
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  15. Helenko, Tvé fotky jsou přímo pohlazení po duši i u nás leje a leje!Pohlazení štěndovi.-)Krásné dny přeji a moc se těším na příště.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc děkuji za milou návštěvu, pohlazení jsem vyřídila :o)
      Měj hezký den, H.

      Vymazat
  16. Helenko, tak po první fotce jsem rolovala dál a hledala fotky pejska ... dnes miminko předčilo přírodu i to papání ... ale šnečky bych si dala hned ..
    Mějte se všichni moc hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, ty jsi milá! je pravda, že to mrně zastíní kde co :o)
      Moc děkuji a posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  17. No vidíš Helenko, u nás v neděli bylo celkem slušné počasí, hlavně nepršelo a já konečně mohla douklidit ještě rozmarýn do zimní zahrady, zrýt záhon, nastříhat si do vázy listopadky. A dnes prší a prší.
    Pejsek je tak krásný !!
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, je to letos hodně pestré počasí, u nás teď sněží!
      My zahradu uklízíme s Aramem, snad to do Vánoc dáme :o)
      Pa, H.

      Vymazat
  18. Misto je to nadherne, Helenko, ted na podzim asi vubec. Aramkovi se nedivim, a roste jak z vody kluk jeden usatej.
    I recept vypada zajimave, delam tu klasiku a i ta ma u nas uspech. Dlouho jsem nedelala, asi znameni, ze bych mela:-).
    Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko to je brouček... pejsci jsou miláčci :o)

    OdpovědětVymazat
  20. Helenka, mate nadherneho psicka...a super pomocnika v kuchyni :-) Receptik na slimakov vyzera velmi dobre...mnam...najlepsie recepty su tie najjednoduchsie :-)

    OdpovědětVymazat
  21. helenko konečně se mi Tě povedlo přidat do sledovaných blogů... Moc Ti děkuji za Tvé komentáře a musím pochválit deky pro holčičky a nejvíc se mi líbí Vaše mimi, ten je prostě kouzelnej!!! Krásná náplast na srdíčko ,že? Spoustu krásných chvil společného vaření Ti přeji a pohlazení ode mne hafánkovi. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tak to mám radost!
      Děkuji za milá slova, pohlazení jsem vyřídila, ano, mít ho na klíně je účinná terapie...
      Pa, H.

      Vymazat
  22. Pejsek je tak roztomilý :) Fotky se vám moc povedly, koukám že u vás je ještě krásný podzim. To my už máme sníh :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Katko, u nás právě taky sněží...
      Příjemný den přeji, H.

      Vymazat
  23. Helenko, krásné fotečky, které vykouzlí na tváři úsměv a to vaše mimi... :-)Přeji pohodové dny. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, uznávám, je to nádhera a pejsek taky, jistě spolu uvaříte spoustu dobrot, jako je tahle, moc zdravím,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  25. Helo,do "Heřmaňáku" to mám jen kousek, ale v parku jsem ještě nebyla. Musím to napravit, fotky máš kouzelné a lákají k procházce.
    A dík za recept na šneky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, až bude hezky, zajeďte si tam. Je to opravdu nádherný park!
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  26. Ahoj Heli. Prave som premyslala co na veceru :) Clovek aj pri virtualnej prechadzke lesom vyhladne ;) Diky a bozky. Monika

    OdpovědětVymazat
  27. Počasí na procházku ideální. A psi batole je opravdu rozkošné.:-)
    Přeji ti hezký víkend.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emi, dnes je taky moc krásně, snad se dostanu alespoň na chvilku ven.
      Přeji hezký den, H.

      Vymazat