...blogerské Vánoce...

čtvrtek, prosince 22, 2016


Hezký večer všem!

Tak ty začaly už v září na Rhodosu. Tam jsem totiž začala háčkovat dárek pro své přítelkyně, které znám díky blogu.


Příze Catanie (100% bavlna), háček č. 2 a už to jelo :o) Možná jsem vypadala v plném létě s těmi hvězdičkami trochu nepatřičně, ale já se těšila, až je holkám dám.


Každý běhoun má jinou barvu, je sešitý z 13 hvězd. Snažila jsem se, aby se co nejvíc hodil a dotvořil vánoční atmosféru.



Balila jsem je jednoduše. Holky měly radost a já ještě větší!
Byl to vůbec krásný večer. Příjemná nazdobená restaurace, skvělé jídlo i pití a to nejdůležitější -společnost dobrých přítelkyň.


I já jsem dostala moc krásné dárky - balíček od Jitušky se mi ani nechtělo rozbalovat, moc se těším na svařákový gel :o)


Věruška mi nadělila krásný náramek


a  pohledem na anděla (vlastně anděly) od Ilonky se s vámi loučím!


Přeji Vám i Vašim rodinám požehnané a spokojené Vánoce.
Užijte si je ve zdraví a s těmi, co milujete.

Vaše Helena

You Might Also Like

56 komentářů

  1. Helenko, štědře jsi obdarovala a krásné dárečky jsi dostala. Takové maličkosti někým vyráběné s láskou mají obrovskou energii a moc pak potěší. Měj krásné vánoce, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Helenko. Krásné slunkem protkané dečky jsi uháčkovala. Věřím, že jste si vzájemnou radost užily.Krásné dárky jsi darovala a krásu jsi i dostala.
    I já jsem při pletení svého šátku na pláži vypadala podivně, ale teď při jeho nošení ráda vzpomínám na zapletené slunko.😉
    Milá Helenko také Vám ze srdíčka přeji Krásné a spokojené Vánoce a posiláme mnoho pozdravů. Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, je to hrůza, kdy se dostávám k odpovědi a poděkování... Vánoce jsou za námi...
      Pa, H.

      Vymazat
  3. Helenko, krásné dárky, jak Tvoje, tak ty, co si dostala. Škoda, že bydlím tak daleko, hned bych se přidala. Přeji Tobě i Tvé rodině krásné vánoce a štěstí a zdraví v Novém roce. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, děkuji, rády bychom tě přibraly :o)
      Měj se moc hezky, H.

      Vymazat
  4. Vánoční potěšení při setkání s milou společností a krásné dárečky. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Helenko, krásné dárečky jsi darovala a krásné dárečky jsi dostala.
    Přeji ti spokojené prožití vánočních svátků v kruhu svých nejbližších a hodně zdraví a štěstí v novém roce.
    pa

    OdpovědětVymazat
  6. Háčkované prostírky jsou moc pěkné, určitě to bylo milé setkání!:-) Přeji ti krásné Vánoce, Helenko! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Helenko, krásné dárečky jsi darovala i dostala.
    Přeji krásné a pohodové Vánoce tobě i celé tvé rodině!

    OdpovědětVymazat
  8. Helenka, vždy hovorím, že čo dávame, to sa nám vráti. Krásne darčeky, krásna radosť.
    Prajem požehnané sviatky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Helinko, i já ti přeji krásné Vánoce. Užijte si je všichni u vás doma v klidu.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko krásné dárečky.Přeji ty nejkrásnější Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Helenko, hvězdičkové běhouny jsou nádherné..Přeji ti moc krásné Vánoce.Inka

    OdpovědětVymazat
  12. Helenkoko, přeji ti krásné sváteční dny, plné pohody a milých setkání.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Helenko, krásné Vánoce tobě i tvým blízkým,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Helenko, přeji tobě a tvým blízkým krásné, pohodové a šťastné svátky vánoční.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Helenko,hezky jste to s devcaty vymyslely,ted uz jen pohodu a klid v blizkosti tech nej...��M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my zase jo :o) Marcelko, jsou to s holkama super chvíle, vždycky se moc těším!
      Přeji hezké dny, H.

      Vymazat
  16. Helenko děkuji za krásné blogerské vánoce, za příjemný večer v milé společnosti a za nádherný dárek, který zdobí náš stůl.
    Přeji ti co nejkrásnější vánoční svátky prožité v klidu a pohodě s těmi, které máš ráda.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, i já jsem si to moc užila těším se z dárků od tebe.
      Posílám pozdravy, H.

      Vymazat
  17. Helenko, chtěla jsem Ti pochválit hvězdičky, ale nemám slov :) ... ty jsou naprosto dokonalé, nádherné a určitě moc potěšily! Krásné dárečky jsi vytvořila i dostala! :) Přeji Ti krásné Vánoce! ♥ M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, jsi na mě tak hodná, moc děkuji, tak si tvé pochvaly vážím!
      Přeji příjemné lednové dny, H.

      Vymazat
  18. Helenko, krásné Vánoce i Tobě a Tvým blízkým. Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Helenko, přeji tobě a tvým milým krásný vánoční čas protkaný láskou a pohodou. Dárečky jsou moc hezké a tvoje hvězdičky:-) pravé vánoční. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  20. Helenko, krásné dárečky a věřím, že Tvé dečky udělaly hodně velkou radost. :-) Přeji Tobě i celé rodině pohodové Vánoce a do nového roku hlavně hodně zdraví! D. :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dagmarko, vypadalo to, že jsou holky potěšeny :o) Já taky byla z jejich dárků... Jsem ráda, že je mám (holky, ne ty dárky :o))
      I tobě přeji hezké dny a hodně zdraví! H.

      Vymazat
  21. Helenka, nadherne darceky si darovala, aj dostala...krasne sviatky plne pohody prajem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Helenka,
    krásne sviatky vianočné, veselé cesty polnočné, pod stromčekom veľký dar, na Silvestra pekný bal. Na tom bale ľahký krok, potom šťastný Novy rok 2017!!!

    A darčeky si urobila nádherné, sivá je u mňa top :-)
    Aj Ty si krásne dostala....pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
  23. Krásné prožití vánočních svátků
    Martula

    OdpovědětVymazat
  24. Helenko, krásné vánoční svátky i Tobě, Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj Heli!! Hvězdičky se začaly tvořit už o dovolené a určitě to bylo moc milé tvoření pro holky!!! Určitě se moooc líbily a náramně jste si to užily!!
    Přeji krásné a klidné povánoční dny - plné odpočinku a pohody...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jaru, je to tak, vždycky se na takové setkání moc těším!
      I tobě přeji jen hezké dny, pa H.

      Vymazat
  26. Ahoj Heli, přeju Ti vše nejlepší do dalšího roku - hlavně zdraví, mnoho úspěchů, spokojenosti a hodně splněných přání. Měj se krásně!
    Eli

    OdpovědětVymazat
  27. Helenko, přišla jsem ti popřát všechno nejlepší do nového roku, hlavně zdravíčko a štěstíčko.:-)

    OdpovědětVymazat